oneLook

נותנים לכם מבט על הדברים הכי מעניינים שרצים ברשת

ויראליטכנולוגיה

10 המצאות מצחיקות וטיפשיות שאף אחד לא צריך באמת

מאט בנדטו הוא בחור צעיר וכישרוני שיש לו תחביב מוזר להמציא המצאות מגניבות ומצחיקות שעוזרות לפתור את הבעיות הכי מורכבות בעולם שלנו, הבעיות שלא קיימות באמת ואף אחד לא יודע שהוא צריך אותן בכלל.

לא מדובר בהמצאות שהוא משרטט ומפרסם תוכנית או תמונה שלהן, מאט לוקח כל המצאה כפרויקט רציני לגמרי ובונה אותן לגמרי. הוא מפרסם את הסרטונים שלו מסביר על אותן המצאות באופן קבוע בחשבון האינסטגרם שלו, שהפך עם השנים לפופולרי במיוחד, כיום עוקבים אחריו באינסטה מעל למיליון גולשים שנהנים מהמצאות הביזאריות שלו.

ריכזנו לכם כמה מהפוסטים הכי מצחיקים שראינו בחשבון שלו בתקופה האחרונה, בין ההמצאות חסרות הערך האלה תוכלו לראות מתקן למיחזור שאריות בוריטו, שואב קוביות לגו שמסדר אותן על פי הגודל שלהן, קערת פופקון רוטטת שתעזור לכם להישאר ערים ולא תתן לכם להירדם באמצע הסרט, קערת קטשופ וצ'יפס שמאפשרת לכם לעשות טבילה שנייה של הצ'יפס שלכם בקטשופ.

מוזמנים לעבור על כל סרטוני ההמצאות המצחיקים שהטמענו לכם בכתבה, לעוד רעיונות חסרי תועלת מוזמנים להיכנס לפרופיל האינסטגרם של מאט. אם גם לכם יש רעיונות להמצאות שאף אחד לא באמת צריך מוזמנים לכתוב לנו עליהם בשרשור התגובות בסוף הפוסט.